petek, 22. avgust 2025

Muzej Piaggio v Pontederi (foto)

Muzej Piaggio v Pontederi (foto)




Vlak MC2 od 54 iz leta 1936


Sredi tridesetih let prejšnjega stoletja je bil Piaggio prvi italijanski proizvajalec lokomotiv, električnih vlakov in navadnih vagonov, ki so bili v celoti izdelani iz nerjavečega jekla na podlagi izključnih pravic do varilnega postopka, ki ga je razvilo podjetje Budd v Filadelfiji. Odločitev za uporabo nerjavečega jekla je odpravila skoraj vso potrebo po vzdrževanju karoserije pri vozilih, ki niso več potrebovala rednega ponovnega barvanja.
Leta 1937 je Piaggio železniški družbi Calabro-Lucane dobavil deset električnih vlakov iz nerjavečega jekla, prve množično proizvedene vlake v Italiji. 



































"Vespa di Zucchero" ali "Vespa iz sladkorja" 

Delo iz pastile in sladkorne paste Guerrija Damiana. Delo je v celoti užitno in nima notranje strukture.
Zlata medalja na svetovnem kulinaričnem prvenstvu 2022 v Luksemburgu.
Slaščičarna Marron Glacé, Piancastagnaio (Siena).












Ape Pentaro" iz leta 1963
Z modelom Pentarò leta 1960 je Ape postal petkolesni, kar je povečalo tovorni prostor in omogočilo uporabo več priklopnikov in enega samega vlačilca. Gasilska različica Pentarò, ki je predstavljena tukaj, je pomemben primer raznolike uporabe vozila. Model se je od začetka šestdesetih let prejšnjega stoletja do začetka leta 2002 uporabljal v tovarnah Cucirini Cantoni Coats v Lucci kot učinkovito reševalno vozilo za gasilsko brigado. Vozilo je opremljeno s snemljivim polpriklopnikom, opremljenim s črpalkami, gasilnimi aparati, škatlo za orodje, kompletom prve pomoči, nosili in sireno na strehi kabine.

MŠ 2025


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Komentarji so dobrodošli:-)