Železniški muzej - Cité du Train (Mulhaus - Francija)
![]() |
| sanitarije na vlaku |
![]() |
| vagon II. razred |
![]() |
![]() |
| poštni vagon |
![]() |
| lokomotiva v kamuflažnih barvah |
![]() |
| rotacijski odstranjevalec snega |
![]() |
| posledice iztirjenja |
![]() |
| vojaški transport |
![]() |
| spalni kupe |
![]() |
| salon v vlaku |
![]() |
| vagon - kuhinja |
![]() |
| I. razred |
![]() |
| SNCF - Société nationale des chemnis de fer français |
![]() |
| hitrostni rekord vlaka SNCF leta 1990 - 515,3 km/h |
![]() |
| železniška obračalnica |
![]() |
| Parna lokomotiva 111-BUDDICOM N°33 "SAINT PIERRE" iz leta 1844 v uporabi do leta 1912 |
![]() |
| Parna lokomotiva 111-STEPHENSON N°6 "L'AIGLE" iz leta 1846 |
![]() |
| vagon za prevoz vina "BI-FOUDRE" iz leta 1900 |
![]() |
| Parna lokomotiva PARTHENAY 120 N°2029 iz leta 1882 v uporabi do leta 1947 |
![]() |
| Parna lokomotiva COUPE-VENT 220 - C145 iz leta 1900 |
![]() |
| drezina |
![]() |
| Električna lokomotiva E1 "BOÎTE A SEL" iz leta 1900 v uporabi do leta 1970 |
![]() |
| Parna lokomotiva 231 "PACIFIC" -N°4546 iz leta 1908 v uporabi do leta 1944 |
![]() |
| Parna lokomotiva 230 "TEN WHEEL" -N°1314 iz leta 1902 |
![]() |
| Parna lokomotiva "CONSOLIDATION - 140C" iz leta 1917 v uporabi do leta 1944 |
![]() |
| potniški vagon B4-C5 20076 "BIDEL" za "drugi in tretji razred" iz leta 1900 v uporabi do leta 1946 |
![]() |
| "prerez" električne lokomotive |
![]() |
| lokomotiva "od spodaj" |
![]() |
| Parna lokomotiva "HUDSON" 232 U1 iz leta 1949 v uporabi do leta 1961 |
![]() |
| maketa |
![]() |
| maketa |
![]() |
| maketa |
![]() |
| maketa |
![]() |
| električna lokomotiva "CAPITOLE" BB 9291 iz leta 1964 v uporabi do leta 2007 največja hitrost 200km/h |
![]() |
| Električna lokomotiva BB 9004 iz leta 1952 leta 1955 dosežen hitrostni rekord 331km/h v uporabi do leta 1973 |
![]() |
| Električna lokomotiva CC7107 iz leta 1952 leta 1953 doseže hitrostni rekord 331km/h v uporabi do leta 2004 |
![]() |
| Citroën DS 20 PALLAS iz leta 1971 vozilo francoskega predsednika Charlesa De Gaulle-a |
![]() |
| Citroën DS 20 PALLAS iz leta 1971 vozilo francoskega predsednika Charlesa De Gaulle-a |
![]() |
| notranjost Citroën DS 20 PALLAS iz leta 1971 |
![]() |
| Citroën 2CV |
![]() |
| Citroën 2CV |
![]() |
| Citroën 2CV |
![]() |
| notranjost Citroën 2CV |
![]() |
| "delovni mesto strojevodje" |
![]() |
| francoska predsedniška lokomotiva iz leta 1945 parna lokomotiva z ogrevanim gorivom "MIKADO - 141 R 1187" v uporabi do leta 1975 |
![]() |
| francoska predsedniška lokomotiva iz leta 1945 parna lokomotiva z ogrevanim gorivom "MIKADO - 141 R 1187" v uporabi do leta 1975 |
![]() |
| legendarni vojaški "JEEP" |
![]() |
| rešilni vagon "SANITARISABLE" C11 N°11412 iz leta 1932 |
![]() |
| prenos moči na pogonska kolesa pri parni lokomotivi |
![]() |
| vagon hladilnik "KZA 505257 METEOR" iz leta 1921 |
![]() |
| vagon hladilnik "KZA 505257 METEOR" iz leta 1921 |
![]() |
| Citroën Rosalie 8CV 1452 ccm iz leta 1932 |
![]() |
| Citroën Rosalie 8CV |
![]() |
| notranjost Citroën Rosalie 8CV |
![]() |
| Električna lokomotiva 1ABBA1 "MAURIENNE" 161BE3 iz leta 1927 opremljena z brisalci in odjemniki toka v uporabi do leta 1970 |
![]() |
| električna lokomotiva "BB4002" iz leta 1922 v uporabi do leta 1998 |
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
Ni komentarjev:
Objavite komentar
Komentarji so dobrodošli:-)