ponedeljek, 22. avgust 2016

Ivarčko jezero

Ivarčko jezero 3.8. - 5.8.2016

• 1.dan 3.8.2016

Kam bi se odpravila za nekaj dni? Saj izbira je velika. Z omejitvami. Verjetno bova morala biti že v petek, to je pojutrišnjem, doma. Pa vseeno. Pojdiva sedaj na Koroško. Tam sva bila le nekajkrat, zato je Koroška za naju bolj neznanka. Pa še pri najinih prijateljih se lahko spotoma oglasiva v Arclinu. Predlog sprejet. torej Kope, ali pa okolica Slovenj Gradca, ali pa Črna...Lahko greva pa do Ivarčkega jezera , ki je s svojimi 633m nadmorske višine najnižje ležeče alpsko jezero.  Saj sem prvič na internetu bral o njem pa bi ga bilo fino pogledati. Komentarji so povsod dobri, lahko greš z avtodomom, poleg je restavracija, veliko je možnosti sprehodov..in še bi se kaj našlo.

Tako sva se odpeljala preko Ljubljane po avtocesti v smeri Celja. Na ljubljanski obvoznici je seveda gneča, saj jo obnavljajo že kar nekaj časa. In jo tudi še nekaj časa bodo. Pa kamionov proti Celju je tudi na pretek. Trojane pustiva za sabo in že se bliža Vransko. In spet prometna nesreča. "Tale naju je pa pred Trojanami prehitel!" pravi Vanja. Ne vem, nisem ga videl. Verjetno je prav počasi peljal mimo:-) Kakorkoli, pri Vranskem je zadel v ograjo na levi in ga je odbilo še na desno stran. Midva pa lepo zmerno naprej, v Celju zavijeva z avtoceste in jo počasi primahava v Arclin. Samo na hiter obisk, pozdraviva jih in greva dalje. Pa ni šlo. Smo se malo vsedli, odžejali, malo čveka in že je bilo tu kosilo. saj sva se branila, ampak je tako lepo dišalo. Saška, Jožica ..odlično je bilo. Hvala. Kmalu sva pa spet v avtodomu in smer proti Koroški. V Novi Cerkvi greva desno, skozi Socko proti Vitanju.
Tu se nahaja KSEVT Kulturno središče evropskih vesoljskih tehnologij. To sva si že ogledala , zato zavijeva levo in čez Spodnji Dolič prideva v Gornji Dolič, kjer se priključiva cesti Velenje - Slovenj Gradec. Od tu do Mislinje je le še nekaj kilometrov in prvi postanek na Petrolu. Avtodom je žejen. Tako prijaznega delavca na bencinski črpalki kot tu pa ne srečaš pogosto. Ustrežljiv, prijazen.." Pa oglasite se še kdaj!" reče na koncu. Bom! Brez skrbi. Pa ne samo zaradi goriva.
Sedaj sva pa že na Koroškem in med urejenimi hišami se vije, sicer za tovorni promet malo ozka, vendar kar urejena cesta. Pa tudi Uršlja gora se že kaže v daljavi.

Pot nadaljujeva mimo Mislinjske Dobrave, Šmartna in v Slovenj Gradcu zavijeva levo proti Ravnam na Koroškem. Do Kotelj ni več daleč.Slediva tablam za Ivarčko jezero oz. smučišče Ošven. Tako se pripeljeva do jezera in prijazna natakarica tukajšnjega lokala nama odpre vrata  z besedami: "Parkirajta kjerkoli hočeta! Elektrika pa je tamle v omarici!"

Ogledava si jezero in okolico ter izbereva prostor na parkirišču. Lahko se razširiva po želji saj sva tako ali tako edina z avtodomom. Sedaj pa ustaljeni postopek. Priklop elektrike, tepih pred AD, stopnica in že je kava kuhana. Pa tamle ob vodi na klopici jo bova spila. In že gledava Dino kako plava v jezeru.

Dan potem preživiva v počivanju, opazovanju okolice in v miru prebirava vsak svojo knjigo. Včasih paše tudi samo poležavanje. Saj po najinih poškodbah za kaj drugega niti nisva sposobna.:-)
Dan se je kmalu prevesil v večer in prijeten dan se je končal.

• 2.dan 4.8.2016

Prekrasno jutro se začne z obvezno jutranjo kavo. Saj bi šla v bife pa je natakarica prispela šele malo po 12. uri, tako, da sva popila kar avtodomarsko kavo. Turška kava , Vanjina z mlekom, in enega "ta kratkega". Saj je potrebno umiti zobe - kot pravijo:-). Sledilo je jutranje plavanje, saj je voda prijetno topla. Pa tudi čista. No, bilo je bolj namakanje, saj rama še ne dovoli česa bolj gibljivega. Potem pa spet ležalnik, knjiga, nekaj fotografij...
Uršlja gora

Dina

Počitek na prvem mestu

V jezeru so tudi ribe

Dina v elementu

...in dan je bil naokoli. Spanje v praktično popolni tišini je pa tudi nekaj vredno.

• 3.dan 5.8.2016

Kot vsak dan se tiudi ta začne s kavo. Potem pa telefon v roke in "Vse najboljše!" Romana, ki je trenutno v Alzaciji, ima rojstni dan. Pa tudi Zdenka.Ta pa je doma. Obema še enkrat "Vse najboljše!" in "Na zdravje"! Plani za danes so čudni. Kot tudi vremenska napoved. Padavine proti večeru lahko tudi nevihte, pa točo so omenjali. Kaj pa če jo mahneva proti domu? "Na varnem" počakava na izboljšanje vremena potem pa spet na rajžo. Saj dopusta še ni konec.
Res je to najboljša izbira in mahneva jo proti Mislinji, Velenju in naprej proti avtocesti in domu. In točno ko zapeljeva na dvorišče so tu prve kaplje. Kakšno naključje!

Dodatek: Splošni vtis je odličen. Lepo je bilo in še se bova vrnila tja. Kljub vsemu pa ostaja nekaj stvari ki jih je potrebno omeniti. Bife ob jezeru je od letos brez hrane, na voljo je le pijača in sladoled. Za prvo silo dovolj, vendar bi kakšen euro  brez težav lahko pustil tudi za hrano. zelo prijazna natakarica nama je sicer ponudila, da nama hrano prinesejo iz restavracije v Kotljah. Vendar to ni to.
Elektrika je bila vključena v ceno , ki je s 5€ na osebo povsem primerna. Je pa elektro omarica...no slika pove vse. En priključek 220V in en trifazni (le kaj mi bo?) pa nezaščiteno pred vremenom in kakšnimi preveč vnetimi otroškimi rokami.

Dodatna ponudba je bila včasih mini golf in namizni tenis. In tako to zgleda danes:

zaraščeno in nevzdrževano

So pa poskrbeli za odpadke. Vsi so lepo na enem kupu. Poln kontejner in tudi okoli njega. Pa so jih lepo ogradili z mizami, da ne zgleda preveč očitno.

Sklepna misel:  najemnik lokala se trudi z urejanjem okolice in privabljanjem gostov. Vsekakor pa bi morala k temu pomagati tudi občina vsaj z odvažanjem smeti , pa mogoče kakšen euro dodati k promociji. kakorkoli...bilo je zelo lepo in še bova šla tja.